Autor |
Wiadomość |
|
Mim
Forumowicz.
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:27, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może zacząć fotografować i zapisywać daty występowania takich smug w różnych miastach żeby sprawdzić czy o jednej porze, jednego dnia się pojawiają w różnych miejscach w Polsce? Zorganizowana akcja, jak ktoś zauważy coś takiego u siebie natychmiastowo pisze o tym na forum i pyta innych czy nie mają podobnie u siebie.
Trudno uwierzyć żeby tak przypadkiem sfora niewykrywalnych amatorskimi radarami samolotów nagle się pojawiała w różnych miastach, zostawiających za sobą inne niż standardowe smugi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mim dnia Sob 16:33, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:09, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Proszę państwa.
Zakładamy po długim weekendzie nowy temat.
Będziemy tam co dziennie zapisywać nasze obserwcje,
oraz jeżeli będziecie chcieli umieszczać zdjęcia.
Dzięki temu będziemy wiedzieli jak to jest zorganizowane,
oraz dzięki fotosą, czy zachowanie chmur jest czymś uwarunkowane.
Zauważyłem kilka dni temu iż po intensywnym całodziennym nawożeniu w ciągu zaledwie 10min niebo było czarne, padał dziwny deszcz, zaś wydowania były tylko w churach. Nic nie leciało na ziemię.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
shadowofeclipse
Forumowicz.
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:59, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba zapisywać dat pojawiania się, każde zdjęcie jest otagowane przez aparat.
Osobiście obstawiam że na zrobionych przeze mnie zdjęciach są smugi jodku srebra, wywołanie opadów było idealnym sposobem na oczyszczenie nieba z chmury pyłów wulkanicznych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shadowofeclipse dnia Nie 16:01, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
FallChildren
Forumowicz.
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:46, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktos tu sie przyznaje do niektorych dzialan?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:22, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Takim laserkiem deszczu nie zrobisz ;P
Też myślę iż był to jodek srebra.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mim
Forumowicz.
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 4:09, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hej, Panie Waher. Co z pomysłem stworzenia tematu dla obserwacji chemtrails?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 9:26, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ano będzie. Od poniedziałku ruszamy
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 12:49, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Oryginał :
[link widoczny dla zalogowanych]
Samoloty, które wywołują powodzie? To absurd
Krzysztof Haman
2010-06-07, ostatnia aktualizacja 2010-06-07 22:07
- Myśl, że ktoś mógłby oddziaływaniem na chmury z samolotu skutecznie wywoływać szkodliwe zjawiska atmosferyczne jest w świetle obecnej wiedzy absurdalna - przekonuje prof. Krzysztof Haman*
Fot. Piotr Skórnicki / Agencja G
ZOBACZ TAKŻE
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?
Jako specjalista (obecnie chyba jedyny w Polsce), który szereg lat we współpracy z m.in. amerykańskim Narodowym Centrum Badań Atmosferycznych (NCAR) zajmował się sztucznymi oddziaływaniem na chmury, jestem zmuszony stwierdzić, że wysuwane przypuszczenia, iż ostatnie ulewy i powodzie w Polsce mogą być skutkiem rozsiewania tajemniczych substancji przez tajemnicze samoloty są z naukowego punktu widzenia całkowicie absurdalne, a ogłaszanie ich w miejscu, które przez wielu ludzi uważane jest za wiarygodne źródło informacji, jest nieodpowiedzialne. Mogą one bowiem niepotrzebnie podgrzewać niepokój społeczny, który i tak, w wyniku wydarzeń ostatnich miesięcy osiąga wysoki poziom.
Metody oddziaływania na chmury w celu wywołania opadu, zmiany jego charakteru (np. zapobieganie gradowi) lub rozpraszania chmur znane są od ponad 50 lat, a ich technika jest dobrze opracowana. Polegają na wprowadzaniu do chmur substancji chemicznych, które inicjują lub modyfikują proces powstawania opadu. Jednak nie wszystkie rodzaje chmur są na takie oddziaływania podatne, a ponadto, aby osiągnąć pożądany skutek substancje te muszą być wprowadzone w ściśle dobranej ilości, ściśle określonym miejscu i ściśle określonym momencie cyklu ewolucyjnego konkretnej chmury. W przeciwnym razie można żadnego skutku się osiągnąć lub będzie on inny od oczekiwanego. Dla wyznaczenia tych parametrów potrzebne są dokładne informacje o wewnętrznej strukturze danej chmury, a są one zwykle praktycznie nieosiągalne. W rezultacie, pomimo kilku dekad prób (w latach 60. i 70. XX w prowadzanych w niektórych krajach na skalę wręcz przemysłową) osiągane wyniki były raczej skromne, a same próby (dość kosztowne) zostały zaniechane lub znacznie ograniczone.
Technicznych metod sztucznego wywoływania chmur nie ma, jeżeli nie liczyć niewielkich chmur powstających czasem nad kominami i chłodniami dużych zakładów przemysłowych czy obszarami objętymi pożarami lasów, lub cienkich chmur pierzastych (cirrus), powstających z przekształconych smug kondensacyjnych. Tak więc myśl, że ktoś mógłby oddziaływaniem na chmury z samolotu celowo wywoływać szkodliwe zjawiska atmosferyczne jest w świetle obecnej wiedzy absurdalna. Pojawianie się smug przed wystąpieniem chmur z ulewami nie jest niczym dziwnym. Przy obecnym natężeniu ruchu lotniczego są duże szanse zaobserwowania jakiejś przed jakimkolwiek wydarzeniem.
Kształty, rozmiary i czas życia smug kondensacyjnych, a także ich przekształcanie się w chmury podobne do naturalnych chmur pierzastych (cirrus), zależą przede wszystkim od wilgotności powietrza, a także od temperatury i wiatru w pobliżu poziomu ich powstawania (w pewnym niewielkim stopniu także od konstrukcji samolotu i jego silników). Wilgotność, temperatura i wiatr zmieniają się silnie z wysokością, a że samoloty komunikacyjne mają dla uniknięcia kolizji przydzielane różne wysokości lotu, smugi powstające za nimi w tym samym czasie mogą być bardzo różne. Samoloty te trzymają się zwykle tzw. korytarzy powietrznych łączących różne lotniska, stąd smugi te często bywają równoległe.
Nie chcę tu podejmować zupełnie fantastycznego wątku tzw. chemitrails, zwłaszcza że żaden z wymienionych pierwiastków (w większości zresztą nietoksycznych) praktycznie nie występuje w spalinach samolotowych, a ich stężenie w normalnych zanieczyszczeniach przyziemnych jest zwykle wystarczająco duże, by trudno było je uzupełniać zrzutami z samolotów. Mogę też uspokoić, że wszystkie samoloty w polskiej (i nie tylko polskiej) przestrzeni powietrznej są po ciągłą obserwacją cywilnych i wojskowych sieci radarowych i że dla uniknięcia kolizji wszelkie ich manewry muszą być uzgadniane z kontrolą obszaru powietrznego.
Osobną sprawą jest istotne zaniepokojenie, jakie w perspektywie wzrastającego ruchu lotniczego budzą możliwe rzeczywiste wpływy emisji samolotów na chmury i inne zjawiska atmosferyczne, w szczególności na tzw. globalne ocieplenie. Nie ma to jednak nic wspólnego ze spiskowymi koncepcjami.
*Prof. dr hab. Krzysztof Haman
Jest związany z Instytutem Geofizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Członek korespondent PAN. Współpracował m.in. amerykańskim Narodowym Centrum Badań Atmosferycznych (NCAR)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 12:50, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
beskitu
Forumowicz.
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:12, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no i problem z głowy... tak też się spodziewałem :P
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:25, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, z głowy
Akurat!
Wierzysz im?
Podaj swoje powody bym i ja uwieżył.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
beskitu
Forumowicz.
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:07, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie mam powodów by nie wierzyć.. to co widzę mnie nie przekonuje przynajmniej w warszawie a zgadza się z artykułem w większym procencie
no i skala tego zjawiska też mnie nie przekonuje.. przy tych deficytach i kryzysach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beskitu dnia Pią 11:09, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:28, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
HAHAHAHA (permamentny brecht)
To jest normalne iż samolot krąży od godziny nad 1 dzielnicą robiąc wzorzystą kratkę.
I to nie raz na miesiąc, lecz kilka razy dziennie.
Duże stężenie aluminium przy glebie można wytłumaczyć tym, iż właśnie jest on rozpylany nad naszymi głowami.
Ale ok. Jest wszystko dobrze, nie martwcie się.
To ja ci powiem tyle.
Weź porządny rozbieg, z 50 piętra i skocz z okna.
Gwarantuję iż nic ci się nie stanie.
Wierzysz mi?
Tak samo należy wieżyć w większości mediom, zwłaszcza temu portalowi
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
beskitu
Forumowicz.
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:36, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no to Ci mówię.. żaden samolot u mnie na niebie nie robi kratki
są czasami pojedyncze sztuki co zostawią smugę ale to normalne
więc nie mam podstaw :P
badałeś tą glebę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beskitu dnia Nie 10:39, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Illusion
Forumowicz.
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z bieguna Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 13:09, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
chemtrail
Forumowicz.
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warmińsko-mazurskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:06, 22 Lip 2010 Temat postu: profesor kłamie |
|
|
ten profesor z GAZ WYB kłamie.
W poniedziałek zacząłem obserwować niebo. Od 13 samoloty nad Olsztynem rozpylały to g*.
Potem wieczorem kilkadziesiąt km od Olsztyna obserwowałem te same samoloty, uwiecznione na chemtrails.wrzuta.pl/ ,
Co przeczy profesorskiemu polotowi to fakt, że smugi chemiczne z moich obserwacji :
-były poprzerywane
-na niebie rozszerzyły się w chmury
-odbijały światło słoneczne na biały kolor (normalne chmury na żółto świeciły tak jak zachodzące słońce)
itd.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|